Aduceam in discutie aici o problema. Un comentariu imi atragea atentia asupra pericolului de a anatematiza tehnologia „in sine”. Am raspuns ca nu diabolizez tehnologia ci… (cititi textul meu).
Acum am gasit urmatorul articol in Cotidianul, „Graţie nanotehnologiei, suntem la 20 de ani de nemurire”.
EXACT despre asta vorbeam. Despre aceasta „nemurire” ca scop final al omului. Pentru ca vreau sa va spun o credinta a mea, poate parea cam dementa pentru unii. Eu cred cu tarie ca aceasta „tehno-nemurire” este posibila. Poate nu chiar in 20 ani dar intr-un viitor o cred posibila. Asta nu are nicio legatura cu ne-moartea sufletului si cu trairea in Domnul Dumnezeul lui Israel [din pacate multi frati sunt morti de mult, in viata fiind; adica pot fi considerati nemuritori:)].
Doar,
Iisus, Hristosul Tatalui a inviat!

