Din ce in ce sunt mai convins ca este un trucaj.
Pe langa ce spune postarea anterioara am gasit, fiind artist, cateva neconcordante de proportionalitate. Daca ai ochi de artist vezi.
Pana la cadrul 224 intre capul lui Basescu si microfon exista o distanta care se micsoreaza NATURAL
Cadrul 225: intre capul lui Basescu si microfon este o distanta.
Cadrul 226: capul lui Basescu ajunge instantaneu tangent la microfon
Cadrul 225: dimensiunea partii gecii lui Basescu intre microfon si umar este una
Cadrul 226: dimensiunea partii gecii lui Basescu intre microfon si umar este alta
Cadrul 227: dimensiunea partii gecii lui Basescu la umar este mai mare ca la cadrul 226 INSA capul lui Basescu este in aceeasi pozitie, tangenta la microfon,
Cadrele 225, 226, 227, 228, 229: dimensiunea dintre umerii lui Basescu este MARITA cu 8%

Cred ca tendinta lui Basescu a fost sa-i faca copilului ush-d’aci si sa taca ca sa auda ce zice femeia. Cineva s-a folosit de miscarea lui Basescu, a accelerat-o, si a compus o LOVITURA „reala”. Copilul intr-adevar se fereste dar se fereste de frica EVENTUALEI lovituri. Cred ca nici nu l-a atins. Dar a fost compusa miscarea. Miscarea capului copilului este prea rapida fata de miscarile vecine care s-au intamplat in acelasi interval de timp.
Eu cred ca s-au folosit de o INTENTIE si au transformat-o in CONTACT.

Anunțuri