TVR, Telejurnal.
Mitropolia Moldovei da imprumut bani cu dobanda de 6%. Am aflat ca si in Oltenia e ceva asemanator.
Ce sa zic…cred ca am ramas in urma rau cu credinta. Actiunile clerului sunt departe de primitivismul credintei mele. Evoluat, eficient, util clerul actioneaza in linia conforma. In plus, doar crestinii ortodocsi pot lua imprumut. Intradevar, nu exista mantuire in afara de Biserica Ortodoxa. Si, se vede treaba, nici consum. O forma de misionarism adus la datele concrete ale cotidianului. Cred ca trebuie sa fac un master sau un doctorat in teologie sa mai aflu si eu cum mai sta treaba cu Viata in Hristos caci se vede ca nu mai e cum ziceau batranii. Paul Goma ne spunea sa invatam de la evrei. Dar mi se pare ca se referea la altceva.
Chestia asta chiar poate sa sminteasca.

