da, asa cum ” Jos Iliescu!”, asa si „Basescu presedinte!”
eu nu l-am sustinut pe Basescu niciodata ca pe „raul cel mic”.
aceasta expresie este nascuta de nihilismul omului contemporan ce nu vrea sa se responsabilizeze.
rau mic dar tot rau asa ca dupa ce-l aleg am voie, voie de la conceptul originar „raul cel mic”, sa-l demonizez fara ca eu sa fiu inculpat. bolsevism, de. dar cine mai stie asta?
cand alegi pe cineva nu il bagi in buzunar, nu e ceva al al tau de care dispui ci esti chiar tu. alegerea ta esti tu. cand vine vremea grea si te apuca uratul cu ceea ce ai ales nu il scoti din buzunar si-l arunci. trebuie sa te gandesti ca tu esti cel ce-ti face tie rau acum prin alegerea pe care ai facut-o atunci. si, analizand te vei intreba daca nu cumva nu binele initial asteptat era miza, ci tu insuti.
nu l-am sustinut pe Basescu pentru ca apoi sa-l uit in sertar. l-am sustinut pentru ca Basescu c’est moi. si daca nu e asa 100% trebuie sa jung macar la 99,9%. doar asa el va deveni eu. si doar asa, deci, voi conduce eu aceasta tara.
de azi pentru mine nu va mai exista Jos Iliescu! ci
Basescu presedinte!

